? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年4月14日星期三

无题

明天应该会没事了 。
不知道 。

就希望没事就好了 ,
一切恢复正常就好了 ,
不想再这样下去了 。
________________

这两天脾气臭啦 。
心情不好啦 。
我知道啦 。

对不起嘛 ,
我自己也不知道自己在搞什么 。
不过我也不想这样的嘛 。

傻猪猪 ,
我骗你只不过不想你担心罢了嘛 。
没事了 。
真的没事了 。
你知道的
我一直都这么爱你

0 评论: