? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年4月14日星期三

无题。随笔。

都已经凌晨12.22分了 ,
还坐在电脑前的我 ,
望着荧幕 ,
发呆 。

脑子里在想很多东西 ,
但我却无从下笔 。

尽管睡意缠绕着我 ,
但我却没有丝毫想睡的感觉 。
_____________________

不知道 。
不知道这两天在搞什么 ,
不知道怎么这两天脾气那么臭 ,
不知道为什么心情会那么不好 。

我还好好的 。
突然间就莫名其妙的这样了 ,
突然间又在胡思乱想些什么 ,
突然间情绪就变得那么不稳定 。

自己的问题 。
自己却找不到答案 。

健泷 ......
你是怎么了 ?

0 评论: