? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年4月9日星期五

无题。

我说没有就没有
但你们硬要说有

我说真话你们当假话
我说假话你们当真话

你们根本都不信我
既然是这样
那不如不要信我
_________________

说真的,
刚还真有点气。

但你始终是我最疼的傻猪猪
我哪舍得气你那么久

你一通电话来我便没事了
呵呵

放心吧,
我没事 =)

0 评论: