? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年6月30日星期三

发泄。

我恨不得现在就冲出马路被车撞下来,
然后什么都不用想就这样走去。
就是因为我担心我在乎,
所以我才会那么生气。
你知道我在面子书看到的东西,
我多担心我多害怕你又知道没 ?
我担心到底发生什么事,
我害怕你为什么会这样。
看着你这样,
我什么都不能做,
知道当时我觉得自己多无助多没用吗 ?

也许你会觉得我无理取闹,
那就当作我错,
我就是过于担心你才会生气。
你知道我的,
什么都可以,
但我就是不喜欢这种事发生。
我讨厌这样。

脸上的快乐,别人看得到。
心里的痛又有谁能感觉到。

0 评论: