? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年6月17日星期四

优点。缺点。

眼前种种的现象,
足以证明。
我,
很失败。

也许我唯一的优点,
也是我唯一的缺点。

时间久了,
我的优点再也不是优点了,
而是一个不能挽回的缺点。

付出的和得到的回报的是平等的,
但这回报往往却不是我想要的。

我也是平常人,
我也有七情六欲。
我也想学其他人一样,
每天无忧无虑,
每天快快乐乐。

我一直都很在乎你。
但我还可以做什么 ?


即生瑜,何生亮 ?

0 评论: