? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年6月15日星期二

可爱。

“有没有想过我喜欢你什么 ?”
“我自己知道自己没什么好 。”
“傻,蠢,可爱 。”
“那如果有天我不可爱了,那就不要我了哦 ?”
“你一辈子都那么可爱 。”

这一切并不是感觉 ,
我知道 。

也许当初是 ,
但现在不是 。

既然做了决定 ,
我就不会后悔 ,
我也从不后悔 。

你的害怕 ,
是因为你在乎 ,
我有种说不出的快乐 。

需要我的时候就告诉我 ,
我会以最快的速度来到你面前 。

0 评论: