? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年6月23日星期三

五个月

打开手掌,
数手指....

我们一起五个月了啊 ~
时间过得还真快。

不理旁观者的批评,
只要我们过得开心快乐就好了。

聪明的人都不适合谈恋爱,
因为堕入爱河的人都是笨的。
整天只会说我傻,
傻傻的我不好吗?
呵呵 ~

几乎我有很多坏习惯要改哦 ?
答应你,
我改完它~

我想要得不多,
只要你在我身边就够了。
只要每天能见你就够了。

0 评论: