? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年5月29日星期六

我喜欢雨天。
我喜欢雨天的天色。

我喜欢雨天。
因为没人知道我在流泪。

蔚蓝中带点灰暗。
灰暗中带点忧郁。
忧郁中带点悲伤。
悲伤中带点思念。

豆大的雨滴打在我每寸肌肤上,
不觉得冷,
尝尽每颗雨滴的味道。
酸,苦,咸,尽有。
但却找不出甜的味道。

你睡了一下,
我望着你,
写了几行字。

看着你那个样子,
你说你没有事,
我不信。

试着去哄你,
却没得到任何东西。
你的无动于衷,
使泪水在眼眶徘徊。

刚才所做的一切,
只不过和你一起,
想陪你逗你开心,
不放心你一个人。
.
也许我不是个好男朋友。

0 评论: