? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年5月1日星期六

真可笑

接近三年的第一次 ,
我醉了 。
但还没全醉 。
还想再喝 。
却被他们阻止了 ...

忘了昨晚喝了多少瓶 ,
大概有八九瓶吧 ...
也忘了昨晚欠他们多少钱 。
应该接近七八十块 ...
___________________

正处于清醒状态 ,
但头痛着 。

洗洗脸 ,
照照镜 ,
看看自己 ...

可笑 ,
总觉得 ...
镜子里的我 ...
很陌生 。

________________
我很累
我以为
一定很好睡
安静的半夜
冷的狼狈
.
好想睡
不能睡
只要想到你
痛就来包围
白天不会
.
窗外细雨滴滴答答
像我心事密密麻麻

0 评论: