? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年5月10日星期一

有些事 。

有种感觉 ,
不知道该怎么说 。
也许是甜甜的 ?

你总是最清楚我 。
而也是最相信我 。

既然你不想说 ,
那就别说 ,
我尊重你的决定 。

有些事 ,
也许是我做得不够好 。
我自己也不知道 。

有些事 ,
就应该忘了它 。
我不想也不希望你再去记得 。

毕竟 ,
我是想你比从前更快乐更开心 。

就让我野蛮一次答应我 ,
忘掉之前的东西 。
好吗 ?
想大喊
我爱你

0 评论: