? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年5月2日星期日

朋友。变。

想想看 ,
我们三人认识大家都已经有九年了 ,
再也没任何东西比得上我们九年友情了 。

九年前的我们 ,
大家还小 。
那时的我们每天都过着无忧无虑的生活 。

九年后的我们 ,
全都变了 。
唯一没变我们九年的友情没变 。

现在各有各烦 ,
但还会出来喝茶叙叙旧 ,
聊些有的没有 。
____________________

有人说我变了 ,
有吗 ?

变的不是我 ,
是我的脾气 。

变的不是我 ,
是周围风景

变的不是我 ,
我依然是我 。

0 评论: