? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年5月4日星期二

也许 。

我继续 ,
不代表我不累 。

我沉默 ,
不代表我不痛 。
_____________

我何曾睡着 ?
也许从来就没睡过一觉好的 。

无言 。
生活真赶真忙 。
都已是最后一年 ,
就赶多一年吧 。

明年今天的我 ,
也许不这么得空了 。
_____________

多久没爬上屋顶看满天星 ?
多久没在大雨中荡着秋千 ?
多久没躺在草地上望夜空 ?
多久没在见到你在开心笑 ?

只想你开心点 ,
只想你笑多点 ,
我累点没关系 。

0 评论: