? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年5月9日星期日

我喜欢下雨 。
观赏雨景可说是我其中一个嗜好 。
有时就喜欢坐在窗前 ,
望着窗外的雨景 。

下雨时真美 。
就像你 。

我喜欢下雨感觉 。
豆大的雨水就像眼泪 。
每颗打在玻璃窗上的雨水都会响 。

每场雨 ,
每个雨景 ,
都会让我想起你 。

今早 ,
这里下起了大雨 。
我又情不自禁地想起了你 。
当时真想和你在一起 。

- 最美的不是下雨天 -
- 是曾与你躲过雨的屋檐 -

0 评论: