? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年7月26日星期一

哭。梦。累。

有人说:
当某人在你面前哭时,证明你真的拿走了他的心。

我不坚强,
我也不轻易落泪。

只是想不开心时,
有个小肩膀可以靠,
这就够了。
__________________

最近在想,
如果一切的梦都是真的,
如果有一天我真的走了。

那我是不是背叛了我们之间的承诺 ?

我并不怕,
我只怕以后再也见不到你。
__________________

累了,

就问自己一句,

健泷,
你还能走多远 ?

0 评论: