? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年7月13日星期二

变了。

重遇小学朋友。
一段谈话。

“怎么挂着那副想不开的样子 ?”
“哦 ?”
“以前的你不是这样的啊。”
“以前的我 ?”
“是啊,以前的你都玩世不恭,还很花心叻。”
“不知道,怎么了 ?”
“没什么,就觉得你变了另外一个人。”

“...”
“想开点吧。”
“哦 ...”

仔细想想,
她确实说得没错。
我以前的确是个这样的人。

变了,
那又怎么样 ?
我又不是变了那十恶不赦的人。
不多,
只是性格,态度和观点罢了。

我花心 ?
何谓花心 ?
真可笑。

我玩世不恭 ?
这我倒承认。

我再也不是以前你口中的那小弟弟了。
对,
我变了。

0 评论: