? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年7月7日星期三

云。雨。

早上的云真漂亮,
下午的雨真凄美。

“你跟她没事吧 ?”
“啊,没事。”

一句话把我从梦中打醒,
不该再这样了,
该上课了。

一直在反复的想,
你说的习惯,
你说的害怕,
你说的在乎,
你说的一切。

我毫无表情,
开心还是伤心 ?
当时还是个未知数。

我望着荧幕,
愣住了。
不知道该说些什么,
也不知道怎么开口。

拨了通电话过去,
没什么,
就想在睡前再听听你声音。
____________________

等等啦,
说了有特别的礼物。
别再问那是什么东东来的 >.<

傻猪,
我答应你,
我会留在你身边。

0 评论: