? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年3月1日星期一

雨。

今天冒雨回家,
回想起来,
我上一次淋雨是多久前的事了 ......

你说,
雨水洗不走,
你的烦恼,
你的担忧,
你的罪。

这并不是你的错,
不必一直去责怪自己。

为什么要这样?
顺其自然就好了,
我不想看到你这个样子,
就像你不想看到我那不开心的样子。

答应我,
有事的话,
就告诉我,
大家一起面对。
我不想你一个人把完全部东西揽上身,
我更不想看见你不开心不快乐。

0 评论: