? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年3月19日星期五

恶梦。

眼眶,
多久没湿了?
呼吸,
多久没颤抖了?
________________

相信我,
现在是美梦的开始。
你已经睡醒了,
永远也不会再发恶梦了。

而我的,
才刚开始。
不过请放心,
既然我说了一个星期,
我就一定会醒来了。
该加油了。

如果我不能,
记得,
把我叫醒。


我管它是谁,
李小龙再世也好,
泰国拳王也好,
世界冠军也好。
只要他在动到你一条汗毛,
我一定跟他势不两立。
我发誓。
对不起,
我不是有心的,
也把你给吓着了。
没事了,
我不会不要你的,
我会一直爱着你,
到永远。

0 评论: