? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年2月23日星期二

一个月。病。

时间过得真快,
这样就一个月了。

原本已计划好的节目,
全都因为我突然发高烧而被逼取消。
对不起啊 ><

放学回家,
我的步伐已经是飘浮不定了,
还好有她,
送我回,
照顾我。

吃了药,
烧也退了。

放心啦,
我没事的,
我很快就会好起来的。
=)

今天,
没啥特别,
但是就是很开心。

0 评论: