? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年2月19日星期五

这就是我。

昨晚上网下载歌听 ,
突然按错了 ,
竟下载到一首韩国歌 。

一听就知道 ,
是韩剧《蓝色生死恋》的插曲 。

蓝色生死恋 ,
我第一部接触的韩剧 ,
应该也是我唯一接触的韩剧 ,
女主角最后在剧里死去 。

凄惨的音乐 ,
悲惨的画面 ,
很难从我脑海里删除掉 。

虽说已是差不多十年的剧情 ,
但对我来说仍像是刚烙印在我脑海里 。
___________________________________

我已错过一次了 ,
我再也不会错过了 ,
这次我会抓得更紧了 。

不是你的始终不是你的 ,
也别想从我这得到任何不属于你的东西 。

0 评论: