? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年7月26日星期日

我 ... 恨 ...

可以不要再这样吗 ??
可以吗 ??
你就告诉我啊 ~~
你就让我痛痛快快地哭一次 ~~
就让我潇潇洒洒地离开这里 ~~

我知道我没任何理由去恨你 ~~
但是我恨你 ~~
我恨他 ~~
我更恨我自己 ~~
我恨这里的一切一切 ~~
我并不想带着恨意做人 ~~

但我有选择吗 ??
如果有选择 ~~
有谁会想这样 ??

为什么要这样对我 ??
为什么 ~~
为什么 ~~

城外面我就快要崩溃 ~
城里你不了解 ~
狂风中飘着我的眼泪 ~
你有没有感觉 ~

我还想你
我还爱你

0 评论: