? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年9月13日星期一

回忆。

那晚,
车子里。

经过某栋大楼,
勾起某种回忆。

一直告诉自己我很坚强。
一直对自己说自己一点也不弱。
我知道,
我自己在骗自己。

眼眶中徘徊的泪水,
泪水始终比空气重,
最后还是滑落了下来。

记得那时我问:
现在还有跟你爷爷婆婆拍照吗 ?
还好你的答案是有。

那晚我找遍全家的相簿,
才那两张照片。
1994 年拍的 。
不能做些什么,
只能收着。

没什么了。
过了就算了。

0 评论: