? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年9月30日星期三

对不起

我们之间已经没有任何瓜葛了吧 ?
应该是我对你不起吧 ?

这件事只是个意外 ~
没有谁对谁错 ~

要怪的 ~
只能怪星座吧 ~
最花心的星座 :双子座 ~

要怪的 ~
也只能怪我是双子座吧 ~
要不然的话,
我将会是你的好情人 ~

这件事是由我开始的 ~
而也是我来做个了结 ~
我再也不会拖拖拉拉了 ~

0 评论: