? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2011年1月7日星期五

还有31天。。

还有31 天 。

也许,
对你们,
对世界,
那天是个在也平凡不过的日子。

对我,
那天有种说不出的痛,
若当时我在场的话,
可能会比现在好,也许更好,
但事情往往与想法相反。

命运的安排,
不逃避,
就认命吧。

我会尽量去找你,
我说到就做到。

不说了,
想现在出去走走。

我还没睡,
你应该不会怪我吧 ?

现在的你应该在睡觉对吗?
没什么,
只是想找个人陪陪罢了。

常告诉自己,
我很坚强。
一切都会好的。

0 评论: