? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2011年1月22日星期六

16天 , 泉 。

还有16天,
我不知道,
也不想多说了。

不知道那天的我会哪里出现 ....
________________

泉,
你问的问题,
我何尝没有问过自己 ?

你问的问题,
我又怎么没想过要问 ?

事情就让它过去,
也别再提了。

但你告诉我的答案,
只是是我意想不到的答案。

我没有后悔。
我告诉自己我没有后悔。

发生了就认命,
我不后悔。

还有,泉。
谢谢你让我知道那答案。

你我是一辈子的好朋友吗 ?
是的 =]

0 评论: